Szanowni Państwo
W trakcie wewnętrznego dochodzenia ustaliliśmy, że jeden z naszych pracowników nadużywając naszego zaufania oraz łamiąc obowiązujące procedury i standardy uczciwości dokonywał kradzieży oraz paserstwa. Szkodę, którą wyrządził nam oraz wybranym Klientom szacujemy na ponad 100 tys. zł.
Wraz z Policją prowadzimy szczegółowe postępowanie w sprawie. Pracownik przyznał się do winy oraz został zatrzymany.
Zapewniamy, że zaistniała sytuacja nie będzie miała wpływu na inne trwające operacje handlowe. Podejmiemy wszelkie starania, by pomóc poszkodowanym oraz pociągnąć do odpowiedzialności osoby fizyczne i prawne zaangażowane w ten nieuczciwy proceder.
Najważniejsze jest dla nas dobro Klientów. W związku z tym prosimy o zgłoszenie takich przypadków, jeśli dysponują Państwo dodatkową wiedzą (tel. 61 822 11 23, e-mail: [email protected]). Będziemy współpracować przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości.
Key Polska sp. z o.o.